1 Temmuz 2018 Pazar

DOĞUM HARİTASI ÇIKARMA

Aşağıda verdiğim linke giriyorsunuz.  Ve üye olcaksınız.

http://www.astro.com/

1. Adım: Sağ üstte mavi ok logine basıyoruz. Create a free registered user profile  yazısına tıklıyoruz. 

2.Adım: Bilgileri dolduruyosunuz isterseniz sayfayı türkçede yapabilirsiniz sağ tıklayıp çeviri ile türkçe sonra kaydoluyosunuz. Ve giriş yapıyosunuz.

3.Adım: Free horoscopes kısmı home nin yanında ona basıyosunuz Sağ altta Drawings calculations kısmından  extented chart selectiona basıyoruz. Bura bastınızda şifre ister girin.

4.Adım:  + Add a new person diyip şehir doğum saati isim filan giriyosunuz contiune diyosunuz partner yazan kısmıda sizi seçip  click here to show the chart kısmına basıyoruz haritamız açılıyor istersek oraya basmadan aşşağıda  additional objects kısmından astereodileri ceres vesta pallas bunlarıda seçebilirsiniz. Sitemizde yorumları vardır. Chiron filanda orda 


Not: Eğer bunları yapamadıysanız yorumcu.com dan da çıkarabilirsiniz. Ama astereoidleri seçemezsiniz gezegenler doğru şekilde çıkacaktır. Astereodileri chironu filan doğru sekilde istiyosanuz yukarıdakini yapınız benim önerimdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder